marți, 6 noiembrie 2012

Femeie de afaceri online

De multa vreme ma bate gandul sa fac ceva pe cont propriu. Capul imi e doldora de idei care mai decare mai indraznete. Pentru fiecare idee incep sa calculez costuri, salarii, nevoie de finantare, plan de afaceri si pana la urma imi dau seama ca degeaba vreau, pana acum orice plan am avut depasea cu mult bugetul meu. Un buget mic, mititel care in loc sa tinde spre 0.

Am ajuns la concluzi ca un business online ar fi un prim pas care ar putea fi facut cu un buget mititel ca al meu.

Sa vand ceva, dar ce? Haine, idei, servicii, mancare, jucarii. Piata online geme de la atata inghesuiala. Plus ca si aici, chiar daca nu platesti chirie pentru un spatiu fizic, cu vad comercial asigurat, te costa website-ul, promovarea, mentenanta, gestiunea contabila. Si cu toatea astea as fi cel mai la indemana.

La un simplu search pe google gasesti multe companii care fac site-uri pentru magazine online. Care mai decare atragator in oferte si chiar sugestii. Dupa 3 minute esti convins ca ai gasit "cheia succesului".

Odata cu SuperBlog 2012 pentru care este scris si articolul de fata, am fost pusa in fata site-ului SpringShop.ro care are o oferta generoasa pentru mai multe tipuri de magazine online.

Totusi cateva aspecte care nu m-au convins sa ii sun si sa merg mai departe cu ei ar fi urmatoarele.

Portofoliul Orice companie care face website-uri, fie magazine online sau pagini de prezentare este recomandat prin munca sa. Am vrut sa vad cum arata magazinele online facute prin platforma pusa de ei la dispozitie. O lista cu magazinele online facute prin platforma lor ar fi o idee buna.

Modele/Demo Dupa cum invatam si la scoala, exemplul e mama invataturii. M-ar fi atras mai mult sa vad cateva exemple de sabloane. Oare de ce se feresc sa puna niste imagini simple despre sabloanele disponibile in platforma lor de creare de magazine online? Daca ar fi fost si un demo pe care sa pot testa personal ar fi fost super. E ca atunci cand intri intr-o cofetarie, vezi prajiturile din vitrina, daca ti se si ofera o prajiturica si e excelenta, clar vei cumpara chiar mai mult decat iti propusesesi initial.

Imaginea Stiti sintagma "o fotografie face cat 1000 de cuvinte", nu? Site-ul lor este foarte interesant din punct de vedere al informatiilor dar e anost la capitolul fotografii. Nici la capitolul culori / fundaluri dupa parerea mea nu sunt straluciti. Intr-adevar e o chestiune de gust, dar pentru gustul meu e important si ma simt atrasa de site-uri care se joaca cu culorile cateva exemple ar fi acesta, chiar un site similar cu al lor si acesta care pe mine m-a cucerit si ca imagine si ca mesaj.

Aspectele bune nu sunt mentionate de obicei, totusi  tin sa subliniez ca sectiunea de intrebari frecvente este foarte folositoare pentru cei care se vor a fi oameni de afacei online, asa ca mine si  cauta informatii pentru creare magazin online.


Niciun comentariu:

wibiya widget